Ako priviesť zákazníkov na vaše stránky?

Ak chcete rozvíjať svoje podnikanie na internete, sú pred vami dve dôležité úlohy. Najskôr si musíte vytvoriť dobrý web a potom sa snažiť o to, aby ho ľudia aj navštevovali.  My sa vám pokúsime poradiť v tom, ako je možné tieto dve úlohy vzájomne prepojiť?!


Potrebujete konverzie

V internetovom marketingu znamená konverzia pomer počtu návštevníkov webových stránok, ktorí vykonali určitú akciu z celkovému počtu návštevníkov. Tento ukazovateľ je jednou z kľúčových úloh úspešného rozvoja podnikania. Čo to znamená v praxi?

Musíte si nechať vytvoriť dobrý web

Definovanie cieľového publika je v tomto prípade kľúčovým krokom. Stránka by mala byť správne zacielená po obsahovej aj užívateľskej stránke. Nesmiete zabudnúť na správny formát a funkčnosť stránky. Vždy musíte myslieť na maximálne pohodlie návštevníkov. 

Katalógy, nákupný košík, vyhľadávanie na webe, odporúčania produktov, rozhovor s manažérom, galéria, portfólio, nákup jedným kliknutím, sťahovanie súborov atď. 

Aj unikátny dizajn je vždy víťazným krokom, ak sa robí múdro, priťahuje pozornosť a zhoduje sa s firemnou identitou spoločnosti. Nezabudnite ale, že vaše stránky nie sú umeleckým projektom, ale nástrojom. Jednoduchý, známy a zrozumiteľný vizuálny štýl bude oveľa lepší a efektívnejší. Dizajn by mal klientovi pomôcť, riadiť jeho pozornosť na správnych miestach a v správnom čase. 

Všetky podmienky a dôležité fakty dokáže pri novej tvorbe webovej stránky zohľadniť najlepšie len špecialista. 

Nezabudnite na SEO

A najlepšie od začiatku založenia nového webu. Všetky jeho akcie zvyšujú hodnotenie vašich stránok vo vyhľadávačoch. Čím vyššie je hodnotenie, tým väčšia je pravdepodobnosť, že vyhľadávací nástroj zobrazí používateľovi presne vašu stránku na základe kľúčovej žiadosti. 

Vytvorte si dobrú reklamu

Kontextová reklama je ďalším efektívnym spôsobom, ako prilákať cieľových zákazníkov. Samozrejme, vy sami sa môžete pokúsiť vytvoriť takúto reklamu v službe Google Ads, ale verte: ak nie ste odborník, pravdepodobne prídete o peniaze a čas, pretože je to veľmi jemná činnosť s množstvom dôležitých detailov, ktoré treba správne skombinovať a nastaviť.