Ako sa repasujú vysokozdvižné vozíky?

Repasovanie nie je nič, čoho by ste mali obávať, repasovaný výrobok nestratí nič zo svojej funkčnosti. Je to bežná prax v mnohých odvetviach – repasujú sa notebooky, mobily, tonery do tlačiarní, náhradné diely do áut a aj vysokozdvižné vozíky. Ako vyzerá repasovanie vysokozdvižného vozíka? Dajú sa nové guferá, hydraulické hadice, dostane novú vizáž vďaka nástreku. A ako to vyzerá krok za krokom?
1.Prijatie vysokozdvižného vozíka, ktorý sa následne dôkladne skontroluje, zistenie jeho stavu a chybných častí, čo chýba, objedná sa nový klinový remeň, ložiská a iné časti, ktoré sa budú vymieňať, aby sa nezistilo počas repasu, že niečo chýba a práca nezastala.
2.Vysokozdvižný vozík sa rozoberie kompletne celý, nezostane nič na svojom mieste, všetko ide preč. Toto je dôležitá časť, pretože sa likvidujú ekologický škodlivé kvapaliny a určí sa, ktoré diely je potrebné vymeniť.
3.Staré diely sa vymenia za nové. Ktoré sa najčastejšie menia? Menia sa hlavne tie, ktoré boli najviac namáhané a pod neustálou záťažou – hydraulické hadice, reťaze a ložiská. Cieľom je dosiahnuť to, aby bol vozík nielen funkčný, ale aj v stopercentnom stave.
4.Telo vysokozdvižného vozíka sa zatmelí, vybrúsi, nastrieka a nalakuje. Vďaka tomuto kroku nedokážu rozoznať repasovaný vozík od nového ani odborníci.
5.Všetko sa zase dokopy zloží, vozík sa opäť zmení na nenahraditeľného pomocníka v sklade. Aby sa overilo, či je všetko na svojom mieste a či je vozík schopný ísť do akcie, musí ešte prejsť záverečnou výstupnou kontrolou, ktorá odhalí prípadné nedostatky.